خالدآهنگ انگلیسیآهنگ خارجیپلی لیست اهنگ خارجی

خالید پلی لیست همه آهنگ ها

خالید پلی لیست همه آهنگ ها ، آرشیو جدیدترین آهنگ های خالید

در این  قسمت از سایت مثبت همه آهنگ های خالید برای شما آماده شده است. در این لیست پخش جدیدترین وقدیمی ترین آهنگ های خالید را گرد آوری کرده ایم که یکی از جدیدترین پلی لیست های این خواننده معروف میباشد.

خالید پلی لیست همه آهنگ ها

خلاصه ای درباره زندگی و فعالیت هنری خالید :

خالد دونل رابینسون (Khalid Donnel Robinson) را همه در صحنه‌های موسیقی با نام هنری خالید می‌شناسند. وی خواننده و ترانه‌سرایی آفریقایی تبار است که در آمریکا فعالیت می‌کند. خالید در سال ۲۰۱۶ اولین تک‌آهنگ خود را با نام «مکان» (Location)، اجرا کرد و این ترانه به‌سرعت به یکی از آهنگ‌های پرفروش ۲۰۱۶ تبدیل شد و در جدول ۱۰۰ ترانه برتر آمریکا، در مقام ۱۶ جای گرفت.

مدتی بعد نیز در سال ۲۰۱۷ شاهد انتشار اولین آلبوم او با نام «نوجوان آمریکایی» (American Teen)، بودیم. در سال ۲۰۱۸ نیز خالید ترانه «عشق دروغ می‌گوید» (Love Lies) را اجرا کرد و این ترانه به سرعت در میان ۱۰ آهنگ برتر جدول ترانه‌های پرفروش آمریکا قرار گرفت.

جالب است بدانید خالید تمام این دستاورد‌ها را در سن و سال بسیار کم بدست آورده و در حال حاضر تنها ۲۱ سال دارد. خالید در سال ۱۹۹۸ در جورجیا آمریکا متولد شد و کودکی خود را در ایالت‌های مختلفی گذراند. از آنجایی که مادر خالید در ارتش خدمت می‌کرد و به مدت ۶ سال برای ماموریت به آلمان فرستاده شده بود، خالید نیز به همراه مادرش شش سال از عمرش را در آلمان سپری کرد. استعداد خالید در ترانه‌سرایی و موسیقی در دبیرستان شکوفا شد و موفقیت‌های او در خوانندگی باعث شده تا ۴ تور بزرگ موسیقی را تاکنون اجرا کرده باشد.

خالید در حال حاضر نزدیک به ۶ میلیون دلار ثروت و دارایی دارد و با توجه به سن و سال کمش انتظار داریم در آینده بیشتر از این خواننده جوان و خوش‌آتیه بشنویم.

آرشیو جدیدترین آهنگ های خالید

مارون فایو پلی لیست همه آهنگ ها

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *