پلی لیستسیامک عباسی

پلی لیست همه آهنگ های سیامک عباسی

پلی لیست همه آهنگ های سیامک عباسیپلی لیست همه آهنگ های سیامک عباسی ، دانلود آرشیو همه آهنگ های سیامک عباسی

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای سیامک عباسی آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های سیامک عباسی به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه آهنگ های سیامک عباسی شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های سیامک عباسی

بیوگرافی سیامک عباسی:

 

سیامک عباسی خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز پس از حدود هفت سال فعالیت در شب عید غدیر و در کنسرت دوشنبه ۲۹ شهریور ماه ۱۳۹۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران از ظاهر خود رونمایی کرد. این خواننده در تمام سالهای فعالیتش تصویری از خود منتشر نکرده بود و دلیل آن را هم پرهیز از حاشیه و ارتباط فقط از طریق اثر اعلام کرده بود. سیامک عباسی خواننده آلبوم «خوشبختیت آرزومه» در این کنسرت برای نخستین بار از چهره‌ی خود رونمایی کرد که همین مسئله باعث جذاب شدن کنسرت برای بسیاری از مخاطبان شد.

سیامک عباسی از جمله معدود هنرمندانی ست که شهرت خود را با اولین آثار منتشر شده اش و در کمترین زمان ممکن به دست آورد، او تا نخستین کنسرتش در تهران تصویری از خود ارائه نداده بود و چهره اش از هوادارانش پنهان بود. وی اولین آلبوم مجاز خود را در سال ۱۳۹۵ به نام خوشبختیت آرزومه را منتشر نمود. او نخستین کنسرتش را در ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌ المللی تهران برگزار کرد. سیامک عباسی در حالی روی استیج نمایشگاه بین‌المللی می‌رفت که خیلی‌ها تصور می‌کردند او در کنسرتش هم چهرهٔ خود را نشان نخواهد داد.

دانلود آرشیو همه آهنگ های سیامک عباسی

پلی لیست همه آهنگ های سیروان خسروی همه آهنگ های سیامک عباسی

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *