پلی لیستحامد زمانی

پلی لیست بهترین آهنگ های حامد زمانی

پلی لیست بهترین آهنگ های حامد زمانی ، دانلود آرشیو همه آهنگ های حامد زمانی

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای حامد زمانی آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های حامد زمانی به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

پلی لیست بهترین آهنگ های حامد زمانی

 

لیست اهنگهای حامد زمانی :

الکترون

بیزار

دلارام

سرانجام

شهر باران

ناحله الجسم

پلی لیست بهترین آهنگ های حامد زمانی

سپیدار

سردار من

یگان

روز دختر

دانلود آرشیو همه آهنگ های حامد زمانی

بیوگرافی حامد زمانی

حامد زمانی متولد 21 فروردین 1367 در میمه اصفهان، خواننده است فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته علوم سیاسی از دانشگاه تهران می باشد از قاری قرآن به سمت موسیقی ارزشی رفت و در این راه هر از گاهی حاشیه ساز می شود.

پدرش معلم بازنشسته و مادرش خانه دار است در دوران کودکی بعلت صدای خوش و استعداد فراوانی که داشت به تشویق خانواده به قرائت قرآن و مداحی روی آورد و مدتی نیز به کلاس های آموزشی می رفت او توانست در مسابقات قرائت نیز چند رتبه استانی و کشوری بدست آورد.سال 1374 وقتی 7 ساله بود با تشویق پدرش در کنار قرائت به کلاس های موسیقی سنتی استاد طباطبایی رفت و دوره آواز را گذراند و بعدا به فراخور زمان به سمت موسیقی پاپ رفت.

در سال 1384 وقتی 17 ساله بود با انتشار قطعه زینت آسمان رسما خود را بعنوان یک خواننده معرفی کرد و تا مدت ها نیز بعنوان ترانه سرا و آهنگسار برای دیگر خوانندگان کار می کرد.اما شروع شهرت زمانی در سال 1388 با خواندن تیتراژ برنامه سیاسی : دیروز، امروز و فردا شروع شد.زمانی بعدا با خواندن آهنگ های انقلابی و ارزشی از جمله قطعه مرگ بر آمریکا در 13 آبان 1392 در برابر سفارت آمریکا بیش از گذشته نامش شنیده شد.

حامد زمانی در سال 1392 وقتی 25 ساله بود با دختری بنام الهه قرقانی ازدواج کرد که مهریه همسرش تنها 14 سکه تمام بهار آزادی می باشد الهه قرقانی : باید بگویم از سر جوزدگی و هیجان نبوده که با حامد ازدواج کردم اتفاقا شناخت خوبی از حامد داشته ام قبل از اینکه حامد به این جایگاه برسد او را انتخاب کرده بودم من در تمام دوره آشناییمان دو آتیشه ترین طرفدار حامد بودم.

پلی لیست همه آهنگ های پویای بیاتی

 

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *