امو بندپلی لیست

پلی لیست آهنگهای امو بند

پلی لیست آهنگهای امو بند ، دانلود همه اهنگهای امو بند یکجا

پلی لیست آهنگهای امو بند

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای امو بند آمده است. در ادامه مطلب لیست اهنگها و بیوگرافی مختصر امو بند برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

 

لیست پخش آهنگهای امو بند:

 

شبت بخیر

هر جا که باشی

بیا برگرد

بیا

عشق

تو فرق داری

پلی لیست آهنگهای امو بند ، دانلود همه اهنگهای امو بند یکجا

نه نگو نه

دیوار

با تو

تو دلی

بیوگرافی امو بند

گروه موسیقی امو بند (Emo Band) یک تیم سه نفره فعال در سبک پاپ می باشد که با سه خواننده بنام های سعید قنبرپور، افشین کامیار و میثم کمالی سر زبان ها افتاد و طرفداران زیادی را جلب خود کرد این گروه با انتشار آلبومی بنام آروم کنسرت های متعددی را نیز دارد. نخستین آلبوم رسمی امو بند 24 اردیبهشت 96 منتشر شد.

امو بند از جوان‌ ترین گروه‌های موسیقی پاپ کشور به سرپرستی و خوانندگی افشین طالبی» است، آروم اولین آلبوم این گروه پس از انتشار چند قطعه در فضای مجازی و با سبک پاپ است و حال و هوایی عاشقانه دارد این گروه که بیشتر مخاطبانش را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند سعی کرده قطعاتی مناسب با حال و هوای این گروه سنی اجرا کند شایان ذکر است؛

آلبوم آروم شامل نه قطعه است.نخستین کنسرت گروه امو به سرپرستی «آترین بی‌نیاز»، ۳۰ شهریور 96 در هتل نارنجستان شهر نور برگزار شد 24 آذر ماه 96، فرهنگسرای نیاوران تهران میزبان نخستین کنسرت امو در تهران بود.جع به انتخاب اسم گروه هم باید بگیم که ما اوایل اسم هایی جدا از اسمهای اصلی خودمون به عنوان اسم های هنری انتخاب کرده بودیم و با کنار هم گذاشتن حروف اول این اسم‌ها ، امو رو انتخاب کردیم ناگفته نمونه که دلگرمی ما حمایت شما طرفدارای عزیزمون تو تمامی مراحل تولید و پخش موزیک هامون بوده و هس و در آخر باید بگیم که ما به این معتقدیم امو بهترین اتفاق زندگی ما بود.

همه آهنگهای امو بند پلی لیست آهنگ های افشین آذری

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *