پلی لیستشهرام ناظری

پلی لیست همه آهنگ های شهرام ناظری

پلی لیست همه آهنگ های شهرام ناظری ، دانلود آرشیو همه آهنگ های شهرام ناظری

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای شهرام ناظری آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های شهرام ناظری به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه آهنگ های شهرام ناظری شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های شهرام ناظری

بیوگرافی شهرام ناظری :

شهرام ناظری ۲۹ بهمن ۱۳۲۸ در محله برزه دماغ کرمانشاه متولد شد او خواننده، موسیقی دان، آهنگ ساز و موسیقی اصیل معروف به شوالیه ایران میباشد. شهرام ناظری در سن ۷سالگی اولین برنامهٔ هنری خود را در رادیوی کرمانشاه همراه با تار درویشی، از نوازندگان معروف آن زمان کرمانشاه، اجرا کرد.

پس از آن در سن ۱۱ سالگی نیز توانست در رادیو تلویزیون ایران چند برنامهٔ دیگر آواز ایرانی اجرا کند. ی در سال ۱۳۴۵ برای بهره گیری از محضر استادانی چون عبدالله دوامی، نورعلی خان برومند، عبدالعلی وزیری، محمود کریمی و محمدرضا شجریان عازم تهران شد و ضمن بهره گیری از محضر این اساتید، سه تار را نیز نزد استادان احمد عبادی، جلال ذوالفنون و محمود هاشمی فرا گرفت.

ناظری درسال ۱۳۵۵ در نخستین آزمون موسیقی سنتی ایران با نام باربد شرکت کرد و توانست مقام نخست را در رشتهٔ آواز در این آزمون به دست آورد. از دیگر آثار برجسته ایشان که بر روی شعرهای مولوی اجرا شده می توان به آلبوم مولویه که در خارج از ایران با نام شور رومی شناخته می شود نیز اشاره کرد این اثر نامزد دریافت جایزهٔ گرمی ایالات متحده در سال ۲۰۰۷ میلادی برابر با ۱۳۸۶ خورشیدی نیز شده است.

دانلود آرشیو همه آهنگ های شهرام ناظری

متن آهنگ

اندک اندک / اندک اندک / جمع مستان می رسند اندک اندک / اندک اندک /

می پرستان می رسند اندک اندک جمع مستان می رسند اندک اندک می پرستان می رسند دل نوازان،

ناز نازان در رهند گل عذاران از گلستان می رسند اندک اندک زین جهان هست و نیست

نیستان رفتند و هستان می رسند

دل نوازان، ناز نازان در رهند گل عذاران از گلستان می رسند

سر خمش کردم که آمد خالق ، ای نک بتان با آب دستان می رسند

پلی لیست همه آهنگ های علی زند وکیلی همه آهنگ های شهرام ناظری

 

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *