پلی لیستسینا شعبانخانی

پلی لیست همه آهنگ های سینا شعبانخانی

پلی لیست همه آهنگ های سینا شعبانخانی ، دانلود آرشیو همه آهنگ های سینا شعبانخانی

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای سینا شعبانخانی آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های سینا شعبانخانی به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه آهنگ های سینا شعبانخانی شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های سینا شعبانخانی

 

 

بیوگرافی سینا شعبانخانی :

سینا شعبانخانی متولد 3 آذر 1368 در شهریار تهران ، خواننده و آهنگساز است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات فارسی از دانشگاه سراسری می باشد که با قطعه جادوی صدا و سپس ماه عسل مطرح شد و حالا ازدواج هم کرده است. بعنوان فرزند آخر با یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خود به دنیا آمد ، پدرش نوازنده پیانو و عمویش مرحوم تورج شعبانخانی آهنگساز تحصیل کرده کشور فرانسه بود.

فکر می‌ کنم سال سوم راهنمایی بودم یکی از بستگان‌ مان که نوازنده ارکستر سمفونیک تهران بود در خانشان یک پیانو داشت که برای من خیلی جالب بود

همان پیانو را از او خریدیم با اینکه سازهای دیگری وجود داشت که هم یادگیری‌ شان راحت‌ تر بود و هم قابل‌ حمل بودند، اما من از پیانو و صدایش خوشم آمده بود.

از 17 سالگی به مدت پنج سال با پیانو فقط نوازندگی می کردم ، استادم با من سبک کلاسیک کار می کرد اما همان اوایل این سبک برایم خسته کننده شده بود.

پیانو زدن را یاد گرفته بودم و دوست داشتم آهنگ هایی که شنیده ام را بنوازم و با آن بخوانم که لا به لای همین نواختن ها علاقمند شدم که آهنگ بسازم و بخوانم. سال 1390 در 22 سالگی قبل از رفتن به خدمت سربازی ، قطعه بنام «بدون تو تنهام» را منتشر دادم سپس قطعه دیگری بنام کابوس را منتشر کردم.

دانلود آرشیو همه آهنگ های سینا شعبانخانی

پلی لیست همه آهنگ های شهرام شکوهی همه آهنگ های سینا شعبانخانی

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *