پلی لیستعلیرضا افتخاری

پلی لیست همه آهنگ های علیرضا افتخاری

پلی لیست همه آهنگ های علیرضا افتخاری ، دانلود آرشیو همه آهنگ های علیرضا افتخاری

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای علیرضا افتخاری آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های علیرضا افتخاری به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه آهنگ های علیرضا افتخاری شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم با کیفیت خوب و یکجا دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های علیرضا افتخاری

بیوگرافی علیرضا افتخاری :

علیرضا افتخاری مهیاری از خوانندگان بنام موسیقی سنتی ایران است. علیرضا افتخاری از ۱۲ سالگی نزد استاد تاج اصفهانی به یادگیری ردیف‌های آوازی پرداخت. افتخاری پس از سالها فعالیت در موسیقی سنتی ایرانی فعالیت خود را در زمینه موسیقی تلفیقی (پاپ- سنتی) نیز شروع نمود. علیرضا افتخاری تاکنون خوانندگی بیش از ۶۰ آلبوم موسیقی را بر عهده داشته است. افتخاری در سال ۱۳۸۹ موفق به اخذ نشان چهره‌های ماندگار شد.

علیرضا افتخاری در سال ۱۳۳۷ در اصفهان بدنیا آمد. در کودکی نزد استاد طباطبایی نوازنده ویولن تعلیم دید. افتخاری از ۱۲ سالگی نزد استاد تاج اصفهانی به یادگیری ردیف‌های آوازی پرداخت. پس از مدتی نیز همزمان به بهره گیری از محضر استاد جلیل شهناز و استاد حسن کسایی در زمینه ردیف های موسیقی سنتی مشغول شد.

علیرضا افتخاری در سال ۱۳۵۷ در آزمون باربد و در محضر اساتیدی چون علی اکبر خان شهنازی، داریوش صفوت، علی تجویدی و … موفق به کسب رتبه نخست گشت. علیرضا افتخاری از سال ۱۳۶۰ پس از درگذشت تاج اصفهانی نزد استاد دادبه به ادامه تعلیم موسیقی پرداخت. در سال ۱۳۶۲ اولین آلبوم خود را به توصیه استاد فرامرز پایور با نام «آتش دل» و به یاد استاد فقیدش تاج اصفهانی منتشر کرد. پس از آن آثار علیرضا افتخاری از صدا و سیمای ایران به صورت مرتب پخش شده و کنسرت‌های مختلفی در کشورهایی چون ژاپن، آلمان، کانادا و انگلستان برگزار نمود.

دانلود آرشیو همه آهنگ های علیرضا افتخاری

پلی لیست همه آهنگ های علیرضا طلیسچی همه آهنگ های علیرضا افتخاری

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *