پلی لیستمهدی احمدوند

پلی لیست همه آهنگ های مهدی احمدوند

پلی لیست همه آهنگ های مهدی احمدوند ، دانلود آرشیو همه آهنگ های مهدی احمدوند

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگ های مهدی احمدوند آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های مهدی احمدوند به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه اهنگهای مهدی احمدوند شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم با کیفیت خوب و یکجا دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های مهدی احمدوند

بیوگرافی مهدی احمدوند:

مهدی احمدوند متولد 29 بهمن 1370 در کرج، خواننده است.

موسیقی خوانده است، اصالتا اهل شهر همدان می باشد و در کرج بزرگ شده است بجز خوانندگی، آهنگسازی نیز می کند و گاهی ترانه سرایی نیز انجام می دهد.

از همون بچگی دوست داشتم در موسیقی فعالیت کنم یعنی خیلی سال پیش تصمیمم را گرفتم اما به صورت جدی و حرفه‌ ای در سن 14 سالگی و با ویولن از یک آموزشگاه موسیقی شروع کردم.

اوایل فقط دوست داشتم ویلن بزنم اما بعد تصمیم گرفتم بخوانم

ولی چون به آهنگساز و ترانه‌ سرایی دسترسی نداشتم، تصمیم گرفتم خودم آهنگسازی و شعر گفتن را یاد بگیرم و تا امروز به جز ساز ویلن، هیچ کدام از حرفه‌ها، آهنگسازی، تنظیم، ترانه گفتن را از کسی آموزش ندیدم.

من برای شخص خاصی نمی‌ خوانم، هدف من فقط موزیک است نه هیچ چیز دیگر.

اولین کاری که ساختم آهنگ خیلی دوست دارم یه روز بوده که شعر و آهنگ سازی و تنظیم  کار توسط خودم انجام شد، اولین کاری که برای شخص دیگه تنظیم کردم آهنگ تاوان برای سامان جلیلی بود. آهنگ عشق اول با صدای مهدی احمدوند، اولین آهنگی بود که گل کرد و صدای وی را در بین جوانان محبوب کرد، این آهنگ سکوی پرتاب وی برای شنیده شدن و پیدا کردن طرفدار بود، این اهنگ در پیشواز ایرانسل برای مدت های بعنوان محبوبت ترین پیشواز نیز رکورد دار بود.

دانلود آرشیو همه آهنگ های مهدی احمدوند

پلی لیست همه آهنگ های مسعود صادقلو همه آهنگ های مهدی احمدوند

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *