پلی لیستندیم

پلی لیست همه آهنگ های ندیم

پلی لیست همه آهنگ های ندیم ، دانلود آرشیو همه آهنگ های ندیم

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگ های ندیم آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های ندیم به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه اهنگهای ندیم شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم با کیفیت خوب و یکجا دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های ندیم

بیوگرافی ندیم:

خواننده می شناختم که ۴۰ میلیون تومان هزینه کرده است و ویدئو ساخته است و رییس فلان شبکه گفته که با قیافته تو حال نمی کنم! خواننده مجاز بوده است

و به او هم گفته بودند که تو را نمی شناسند و ویدئو ساخته و اثر وی را رد کرده اند. مردم چهره تو را می شناسند و از این جهت خوب است ولی سختی های زیادی هم آن سبک کاری دارد. خدا را شکر می کنم که من با کارهای صوتی، ندیم شدم و با کارهای تصویری مطرح نشدم. من با علیرضا طلیسچی زمانی که او کار قرار نبود را ارائه کرد و مطرح شد با او به یکی از این شرکت ها مراجعه کردیم.

یکی از مدیران شرکت به علیرضا گفت که اسم شما سخت است! به من هم گفت که کسی شما را نمی شناسد و باید ویدئو تولید کنید. به او گفتم که من می روم ولی همدیگر را می بینیم. کمتر از یک ماه و نیم بعد کار «نگو» من منتشر شد.

من از آن طرف پیشنهادات زیادی هم داشتم و چه شب هایی من را برای اجرا در کلاب های دبی و ترکیه دعوت می کردند ولی اصلا نرفتم. حتی آن زمان که به محل خواندن این خواننده های لس آنجلسی می رفتم زمانی که من را معرفی و درخواست می کردند که بالا بیایم، نمی رفتم. به دلیل اینکه نگاه من به گونه ای دیگر بود.

دانلود آرشیو همه آهنگ های ندیم

پلی لیست همه آهنگ های هوروش بند همه آهنگهای ندیم

 

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *