کریس براونآهنگ انگلیسیآهنگ خارجیپلی لیست اهنگ خارجی

کریس براون پلی لیست همه آهنگ ها

کریس براون پلی لیست همه آهنگ ها ، آرشیو جدیدترین آهنگ های کریس براون

در این قسمت از سایت مثبت همه آهنگ های کریس براون برای شما آماده شده است. در این لیست پخش جدیدترین وقدیمی ترین آهنگ های کریس براون را گرد آوری کرده ایم که یکی از جدیدترین پلی لیست های این خواننده معروف میباشد.

کریس براون پلی لیست همه آهنگ ها

دربازه کریس براون:

والدین    کلینگتون براون و هاوکینز
کریس براون (به انگلیسی: Christopher Mourice Brown) (زاده ۵ مه ۱۹۸۹) خواننده آمریکایی است که تاکنون برنده جوایز متعددی در جوایز بت، مسابقه انتخاب نوجوانان، جوایز بیل بورد شده‌است. او در سال ۲۰۰۵ خوانندگی را به عنوان حرفه‌اش برگزید و در همان زمان که ۱۶ ساله بود مدرسه و تحصیل را ترک گفت و به دانشگاه راه نیافت.

او گفته‌است که اگر خواننده نمی‌شد، قطعا بسکتبالیست می‌شد. به خوبی بسکتبال باز می‌کند و خواننده معروف و محبوبی است، به طوری که بارها برنده جوایز انتخاب نوجوان و انتخاب کودکان شده‌است. او گفته‌است که آلبوم‌ها و آهنگ‌هایش تنها برای طرفدارانش مناسب است و امکان دارد که در نظر منتقدان به عنوان بهترین‌ها برگزیده نشود. اما همانطور که در فهرست جایزه‌هایش دیده می‌شود، کارهایش نظر بسیاری از منتقدان را نیز جلب کرده‌است.
زندگینامه

دوران کودکی و نوجوانی
براون در شهر کوچک تاپاهانوک در ویرجینیای ایالات متحده آمریکا زاده شد. پدر و مادرش، کلینگتون براون و هاوکینز پس از تولد او دو فرزند دیگر نیز به دنیا آوردند، یک دختر و یک برادر کوچک تر برای کریس به نام مایلز که بارها در ودیو کلیپ‌های کریس حضور یافته و رقصیده‌است. کودکی‌اش را با آهنگ‌های سام کوک، استوی واندر و مایکل جکسون که بیش از همه الهام‌بخش او بوده گذراند و آرزوی رپر شدن را از سنین کودکی در سر پروراند. وقتی ۱۲ ساله شد، مادرش با شنیدن صدای او در حال آواز خواندن در اطراف خانه متوجه شد که صدای او عالی است. اما تا سن ۱۶ سالگی که تینا دیویس از استودیوی دف جم او را دید به آن عرصه روی نیاورد.

تینا به او کمک کرد تا با جیو رکوردز همکاری کند و نخستین آلبوم خود را در آن جا بسازد. سرانجام در نوامبر ۲۰۰۵، آلبوم کریس بروان به سی‌دی فروشی‌های سراسر آمریکا برده شد و با فروش بالایی در صدر جدول‌ها قرار گرفت. با این که بیشتر آهنگ‌های او الهام‌گرفته از هیپ هاپ هستند، اما صدای او در واقع آوایی از ریتم و بلوز‌های کلاسیک است، آوایی که باعث شد تینا دیویس آن را بی‌مانند بخواند. او اکنون با دو آلبوم پرفروش و بازی در ۴ فیلم به همراه کلمبوس شرت یکی از معروف‌ترین چهره‌های خوانندگی و جزو محبوب‌ترین خواننده‌ها در آمریکا و سراسر جهان است.

شروع خوانندگی به صورت حرفه‌ای
کریس بروان:۲۰۰۵-۲۰۰۶
او در اواخر سال ۲۰۰۴ مدرسه را رها کرد تا مقدمات آلبوم اش، کریس براون، را فراهم کند. سرانجام در ۲۹ نوامبر ۲۰۰۵ آلبوم منتشر شد و در لیست دویست آلبوم برتر بیل برد در مقام دوم جای گرفت که موفقیت عظیمی برای اولین آلبوم او بود. باور نکردنی بود که در همان هفتهٔ اول بیش از ۱۵۵۰۰۰ نسخه اش در اولین هفته به فروش رفته بود. ودیو کلیپ حرکتش بده! در ایالات متحده، زلاند نو و استرالیا در مقام اول پرطرفدارترین آهنگ‌ها قرار گرفت. ودیو ی پس از آن، “هی! (متاسفم دوشیزه انم)” نیز دومین آهنگ پرطرفدار کریس در جداول ده آهنگ برتر، و در واقع هفتمین در آمریکا و سیزدهمین در بریتانیا بود.

آرشیو جدیدترین آهنگ های کریس براون

پست مالون پلی لیست همه آهنگ ها

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *