آندره آ بوچلیآهنگ انگلیسیآهنگ خارجیپلی لیست اهنگ خارجی

آندره آ بوچلی پلی لیست همه آهنگ ها

آندره آ بوچلی پلی لیست همه آهنگ ها ، آرشیو بهترین آهنگ های آندره آ بوچلی

در این قسمت از سایت مثبت همه آهنگ های آندره آ بوچلی برای شما آماده شده است. در این لیست پخش تمام آهنگ های آندره آ بوچلی را گرد آوری کرده ایم که شامل معروف ترین آهنگ های این خواننده نیز است.

آندره آ بوچلی پلی لسیت همه آهنگ ها

 توضیحاتی درباره آندره آ بوچلی و آثارش :

بوچلی در سال 1958 در منطقه توسکانی درایتالیا به دنیا آمد. او از دوران کودکی آوازهای سنتی ایتالیا را می شنید و با صدای بچه گانش می خواند. شیفتگی او نسبت به اپراهای معروف وردی و بوچینی محسوس بود . بخت با بوچلی کوچک یار بود که چشمان کم سویش در اثر یک حادثه در زمین فوتبال بشدت آسیب دید و درهای موسیقی را به روی او باز کرد.

او خود می گوید: اگر تقدیر به این گونه رقم نخورده بود حال من در فوتبال هم بازنشسته شده بودم. او با موسیقی تسکینی برای دردهایش پیدا کرد و در این هنگام که دوازده ساله بود شروع به نواختن پیانو و فلوت کرد.بوچلی پیش ازآنکه وارد دانشگاه پیزا شود در چندین جشنواره جوانان شرکت کرد و موفق به ربودن چندین جایزه ونیز شد. در دانشگاه پیزا آندره آ رشته حقوق را برگزید و تا مدرک دکترا پیش رفت. در شبهای تابستان آندره آ برای اهالی دهکده و میهمانها آریاهای معروف اپرا را می خواند و این باعث شد که به تشویق و اصرار پدورمادرش به شهر تورین برود و در کلاسهای تخصصی فرانکو کورلی شرکت کند. این تمرینات چندین سال طول کشید و در اوان سی سالگی او را برآن داشت که در کافه های شهر پیزا، به خواندن آثار پاپ که بسیار هم به آنها علاقه مند بود روی بیاورد.

اجرای آثاری از جری لوئیس، دین مارتین، فرانک سیناترا و ادیت پیاف. به نوشته ی سایتهای اینترنتی او در این کافه ها شنوندگان آثارش را یافت و بت دوم زندگیش را. «انریکا» انریکا عاشق صدای بوچلی بود و با او ازدواج کرد. دانشجویی که نابینایی بوچلی نیز نتوانست او را از هدفش بازدارد و نقشی بسیار تعیین کننده در آینده بوچلی به عهده گرفت. در سالهای اوائل دهه  میلادی، آندره آ در چندین تور آوازی شرکت کرد و سرانجام در سال 1995 او قراردادی با شرکت sugar در شهر بولونیا امضا کرد. در سال 1996 کاست رومانس (Romanza) وارد بازار ایتالیا و اروپا شد و همچون یک بمب تمامی محافل هنری را تکان داد.

او یکی از با حس ترین آوازه خوانان جهان است. او با وجود نابینایی در چندین اپرا نیز به ایفای نقش پرداخته است. یکی دیگر از آلبوم بوچلی اجرای پانزده قطعه بسیار تکنیکی و بسیار زیبا از وردی، به رهبری زوبین مهتاست.کنسرتی از بوچلی هم بر روی ویرانه های نیویورک صورت گرفت که با استقبال بسیار زیادی مواجه شد.

آرشیو بهترین آهنگ های آندره آ بوچلی ، آندره آ بوچلی پلی لیست همه آهنگ ها

الویس پرسلی پلی لیست همه آهنگ ها

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *