سام اسمیتآهنگ انگلیسیپلی لیست اهنگ خارجی

سام اسمیت پلی لیست همه آهنگ ها

سام اسمیت پلی لیست همه آهنگ ها

در این قسمت از سایت مثبت همه آهنگ های سام اسمیت برای شما آماده شده است. در این لیست پخش جدیدترین وقدیمی ترین آهنگ های سام اسمیت را گرد آوری کرده ایم که یکی از جدیدترین پلی لیست های این خواننده معروف میباشد.

سام اسمیت پلی لیست همه آهنگ ها

مختصری درباره سام اسمیت :

سام اسمیت (متولد 19 مه 1992) به عنوان ستاره پاپ جهان در سال 2014 بر پایه اولین آلبوم او در ساعت نیمه شب ظاهر شد . او جایزه گرمی برای بهترین هنرمند جدید، رکورد سال و آهنگ سال را برای آهنگ “Stay With Me” جای داد.

زندگی زودهنگام

سام اسمیت در لندن، انگلستان متولد شد. او با یک زندگی خانوادگی راحت و با ثباتی بزرگ شد. در سال 2007، او در تئاتر موسیقی جوانان بریتانیا تولید آه! کارول

او خوانندگی و ترانه نوشتن با جوانی ادن، پویایی جاز انگلیسی را مطالعه کرد. در سال 2012، اسمیت با موسیقی دوبعدی الکترونیک Disclosure متصل شد و خواننده را برای آهنگ “Latch” ضبط کرد. پس از شنیدن سخنرانی او برای اولین بار، دوک گفت: “ما شگفت زده شد که او دختر نیست”. این آهنگ تبدیل به یک پاپ بین المللی شده است.

زندگی شخصی

در ماه مه 2014، زمانی که حرفه پاپ او شروع به افزایش کرد،  او با داشتن یک رابطه قبلی با بازیگر جاناتان زیزل اشاره کرد. او در هنگام پذیرش جایزۀ گرمی آن برای رکورد سال با «اقامت با من» به انتهای رابطه اشاره کرد. اسمیت گفت: “من می خواهم از مردی که این رکورد را می داند تشکر کنم، که در سال گذشته در عالم افتخار کردی. از اینکه شما قلب من را شکستید، زیرا شما چهار گرمی را گرفتی!” در اکتبر سال 2017، سام اعلام کرد که نام جنسیت غیر باینری است که احساس می کند (از اکتبر 2017، او به طور عمومی هیچ گونه ترجیح ضمایم را بیان نکرده است).

پس از موفقیت ابتدای 2013 بریتانیا در موفقیت “Latch”، سام اسمیت به عنوان یکی از امیدوار کننده ترین هنرمندان بریتانیایی شناخته شد. او خواننده را آواز خواند و در ماه مه سال 2013 “La La La” آهنگ “پسر ناتنی” را نوشت. این یکی دیگر از بازیگران “پاپ” انگلستان بود که در نهایت در سال 2014 به بیستمین بار در ایالات متحده برمی گردد.

جدیدترین آهنگ های سام اسمیت

کریس براون پلی لیست همه آهنگ ها

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *