ایهامپلی لیست

ایهام پلی لیست برترین آهنگ ها

ایهام پلی لیست برترین آهنگ ها ، دانلود همه اهنگهای ایهام یکجا

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای ایهام آمده است. در ادامه مطلب لیست اهنگها و بیوگرافی مختصر ایهام برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

ایهام پلی لیست برترین آهنگ ها

 

لیست اهنگهای ایهام :

 

خدانگهدار

شهزاده بی عشق

تب و تاب

سلطان قلب من

تنها شدم

چشمانت آرزوست

ایهام پلی لیست برترین آهنگ ها

عشق

خاطره هامون

درد

زیبا جان

دانلود همه اهنگهای ایهام یکجا

بیوگرافی خواننده گروه ایهام مازیار لشنی:

مازیار لشنی خواننده گروه ایهام و خواننده پاپ جوان در ۸ تیر ماه ۱۳۷۱ به دنیا آمده است. مازیار لشنی چهره جدیدی در موسیقی پاپ ایرانی است که صدای خاص و سبک خواندنش که به موسیقی سنتی نزدیکتر است مازیار لشنی را از دیگر خوانندگان متمایز کرده و باعث شده تا خیلی زود نامش در بین اهالی موسیقی و نسل جوان معروف و آشنا گردد و با گروه ایهام به شهرت برسد.

مازیار لشنی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. گروه ایهام در سال ۱۳۹۶ بطور رسمی فعالیت موسیقایی خود را آغاز کرده و اولین قطعه ای که این گروه با خوانندگی لشنی اجرا کرد ۳۱ مرداد ۹۶ و ترانه «بغض» بود که این قطعه بسیار مورد توجه مخاطبان موسیقی پاپ قرار گرفت این قطعه را می‌توان از موفق‌ترین قطعات سال ۹۶ در حوزه موسیقی پاپ و تلفیقی قلمداد کرد.

استقبال از قطعه بغض باعث شد تا عوامل و اعضای گروه ایهام به فکر ساخت موزیک ویدئو آن بیوفتد و موزیک ویدئوی آن را به بهترین شکل ممکن بسازد. از نکات قابل توجه این موزیک ویدئو حضور هنرپیشه های مطرح سینما از جمله ویشکا آسایش و امیر آقایی است که در این کلیپ حضور پیدا کرده اند.

همه آهنگهای ایهام امین رستمی پلی لیست برترین آهنگ ها

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *