آهنگ انگلیسیپلی لیست اهنگ خارجیزین مالک

زین مالک پلی لیست همه آهنگ ها

زین مالک پلی لیست همه آهنگ ها ، جدیدترین پلی لیست آهنگ های های زین مالک

در این قسمت از سایت مثبت همه آهنگ های زین مالک برای شما آماده شده است. در این لیست پخش جدیدترین وقدیمی ترین آهنگ های  زین مالک  را گرد آوری کرده ایم که یکی از جدیدترین پلی لیست های این خواننده معروف میباشد.

زین مالک پلی لیست همه آهنگ ها

نگاهی به زندگی نامه زین مالک و کارهایش :

زین مالیک با نام کامل زین جواد مالیک به انگلیسی Zayn Malik در 12 ژانویه 1993 در بیمارستان سنت لوک در غرب برادفورد، انگلستان متولد شد.

زین پاکستانی – بریتانیایی می باشد، مادرش تریشیا اهل انگلستان و پدرش یاسر مالیک مسلمانی اهل پاکستان می باشند.

قد او 175 سانتیمتر می باشد.

زین سه خواهر به نام های دنیا، ولیحا و صفا دارد.

میزان دارایی های او حدود 45 میلیون دلار تخمین زده می شود.

او تحصیلات ابتدایی را در مدرسه ی لوور فیلدز و دبیرستان را در مدرسه ی تانگ گذراند و سپس در فصل هفتم مسابقه ی The X Factor شرکت کرد و توسط داوران برای ملحق شدن به گروه وان دایرکشن انتخاب شد.

زین دارای چهار خالکوبی در بدن خود می باشد: نام پدر بزرگش به زبان عربی بر روی قفسه ی سینه، علامت یینگ و یانگ  بر روی مچ دست چپ، یک علامت بر روی شکم و نماد صلح بر روی دست راست.

در برنامه ی The X Factor او حاضر نشد که برقصد و از برنامه بیرون رفت اما سایمون کاول به دنبال او رفت و او را متقاعد کرد که به روی صحنه بیاید و برقصد تا حذف نشود، در همین برنامه بود که داوران تصمیم گرفتند او را به عضویت گروه تازه تشکیل شده ی وان دایرکشن درآورند.

جاستین بیبر پلی لیست همه آهنگ

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *