ارز دیجیتالدانستنیها

معایب و مزایای بهترین صرافی های ارز دیجیتال

معایب و مزایای بهترین صرافی های ارز دیجیتال

معایب و مزایای بهترین صرافی های ارز دیجیتال

در این پست از سایت مثبت به ارائه لیستی از معایب و مزایای بهترین صرافی های خارجی معتبر پرداخته شده است. این لیست براساس آخرین آماری که از سایت کوین مارکت به دست آماده تهیه شده است.

 

معرفی صرافی Binance

معایب و مزایای بهترین صرافی های ارز دیجیتال

صرافی بایننس (Binance) یک صرافی ارز دیجیتال آنلاین واقع در چین است که کاربران بسیار زیادی در سطح بین المللی داشته و با کاربران ایرانی نیز تعامل بالایی دارد. چانگ پنگ ژائو (CZ) مدیر عامل و بنیانگذار این صرافی است. یی هه (Yi He) نیز دومین بنیانگذار صرافی بایننس است. در زمان نگارش این مطلب بر اساس آمارهای گزارش شده از وب سایت coinmarketcap.com، این صرافی به لحاظ میزان تراکنش روزانه در جایگاه اول جهان قرار دارد.

در در ماه فوریه 2017 در کشور چین راه اندازی شد اما پیش از ممنوعیت مبادلات ارزهای دیجیتال توسط دولت چین در سپتامبر 2017، سرورها و دفتر مرکزی خود را از چین به ژاپن منتقل نمود. در ماه مارس 2018 میلادی این شرکت دفاتر خود را در کشور تایوان افتتاح کرد.

شش ماه پس از راه‌اندازی بایننس، مجله فوربز برای اولین بار در تاریخ فهرستی از ثروتمندترین افراد در دنیای ارزهای دیجیتال منتشر کرد. در این فهرست، چانگ پنگ ژائو (بنیانگذار Binance) با حدود ۱/۱ الی ۲ میلیارد دلار ثروت در صدر این فهرست قرار گرفت.

در مارس سال 2018 میلادی Binance اهداف خود را برای افتتاح یک دفتر در کشور مالت پس از اعمال مقررات سختگیرانه تر در ژاپن و چین اعلام کرد. در آوریل سال 2018، Binance با دولت برمودا تفاهم نامه همکاری امضا نمود. ماه ها بعد تفاهم نامه ای مشابه با بورس اوراق بهادار مالت به امضا رسید تا بتواند بستر خرید و فروش آلت کوین ها را هر چه بیشتر توسعه دهد.

در تاریخ 7 ماه مه 2019 میلادی صرافی بایننس فاش کرد که قربانی یک “نقض امنیتی در مقیاس بزرگ” شده است که هکرها در آن زمان 7،000 بیت کوین به ارزش حدود 40 میلیون دلار آمریکا را به سرقت بردند.

مزایای بایننس

1. امنیت بالای بایننس: امنیت موضوع بسیار مهم و مطرحی در صرافی بایننس است. این موضوع در بایننس آنقدر قابل اهمیت است که کاربر برای افتتاح حساب باید دو مرحله احراز هویت را انجام دهند. اگر احراز هویت 2 مرحله باشد سطح امنیت بسیار بالا میرود. بایننس هم برای حفاظت از حساب کاربری از سیستم امنیتی CCSS استفاده میکند.

2. بایننس آلتکوین های بی شماری دارد: تنوع ارزهای دیجیتال موجود در صرافی بایننس یکی از دلایل محبوبیت بالای آن در جهان است. در حقیقت بیش از 100 کریپتوکارنسی مختلف در این پلتفرم موجود است. صرافی بایننس ارزهای دیجیتالی مانند تتر، اتریوم ، بیت کوین و …است.

3. بایننس اپلیکیشنی برای  موبایل دارد: بایننس نیز مانند دیگر صرافی های مطرح در دنیا اپلیکیشن برای موبایل دارد که هم برای اندروید است هم برای IOS. از طریق این اپلیکیشن می توانید به راحتی خرید و فروش را انجام دهید.

4. بایننس کارمزد اندکی دارد : بایننس یک ویژگی خوبی دارد وجود کارمزد کم برای معاملات است که به کارمزد crypto-to-crypto معروف است. کاربران مبلغی معادل 0.1% از هر خرید و فروش را به عنوان کارمزد به پلتفرم پرداخت می کنند، به عنوان مثال اگر شما 1 واحد اتریوم (ETH) معامله کنید تنها 0.001 ETH از شما کسر می شود.

5. لانچ پد عرضه اولیه سکه (ICO) برای بایننس : رمز ارزهای جدید به محض اتمام کمپین عرضه اولیه سکه در پلتفرم بایننس فهرست می شوند به همین دلیل این صرافی در میان اکثر کمپانی های فعال در حوزه ارز های دیجیتال از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

6. حجم بالای معاملات در بایننس دلیلی برای محبوبیت : همانطور که اطلاع دارید بایننس محبوب ترین صرافی آنلاین در جهان است. به همین دلیل است که معاملات زیادی در آن صورت میگیرد. صرافی بایننس قادر است در هر ثانیه 1.4 میلیون تراکنش را پردازش کند. به عنوان مثال اگر یک رمزارز دارای حجم معاملاتی پایین باشد، فروشندگان کافی برای آن وجود ندارد بنابراین تریدرها برای خرید آن با مشکل روبرو می شوند. در حالی که اگر افراد بیشتری به دنبال فروش آن رمزارز باشند، آن گاه خرید آن نیز آسان تر می شود.

معایب صرافی بایننس چیست؟

1. عدم همکاری بایننس با کشور های تحریم شده: همانطور که در مقابله قبل توضیح داده ایم صرافی آنلاین بایننس پذیرای کشور های تحریم شده نیست که ایران هم جزو آن کشور ها است. در ایران باید به کمک VPN های با آی پی ثابت و یا VPS برای خرید و فروش در بایننس استفاده کنیم. در غیر اینصورت تمامی سرمایه شما در این صرافی در معرض خطر بلوکه شدن قرار خواهد داشت.

2. عدم پشتیبانی از ارزهای فیات در صرافی بایننس: یکی از مشکلات اساسی بایننس این است کاربران به شیوه سنتی نمیتوانند حساب خود را شارژ کنند. در صورتی که صرافی های معتبر دیگر نظیر کوینکس، Kraken و Livecoin امکان پرداخت با کارت اعتباری و حتی انتقال بانکی یا پی پال را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

3. عدم پشتیبانی قوی توسط بایننس : کاربران زیادی اعلام کردند که صرافی آنلاین بایننس تاخیر طولانی در پاسخگویی را دارد. این موضوع ممکن است به علت تعداد بالای مشتریان باشد بنابراین انتظار می رود که صرافی بایننس هر چه سریع تر نحوه پاسخگویی به مشتریان را بهبود بخشد. معایب و مزایای بهترین صرافی های ارز دیجیتال

 معرفی صرافی کوین بیس Coinbase Exchange

معایب و مزایای بهترین صرافی های ارز دیجیتال

صرافی کوین بیس از بهترین و محبوب ترین صرافی های آنلاین ارزهای دیجیتال در دنیا می باشد که در سال 2012 توسط برایان آرمسترانگ و فرد ارسام راه اندازی شد و در سال اول تاسیس توانست 1 میلیون کاربر جذب کند و در حال حاضر میلیون ها کاربر از سراسر جهان در آن فعالیت می کنند. این صرافی از نظر میزان جذب کاربر در سال اول تاسیس، رکورد دار می باشد. کاربران این صرافی می توانند با ارزهای فیات خود از طریق این صرافی اقدام به خرید ارزهای دیجیتال کنند. در این صرافی دو محصول اصلی در اختیار کاربران قرار داده می شود. این محصولات شامل اوراق بهادار و بستر حرفه ای تجاری به نام GDAX می باشند.

کاربران در این صرافی می توانند اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال دارای ضمانت و پشتوانه محکم کنند. صرافی کوین بیس از زمان شروع فعالیت خود، فقط 4 ارز دیجیتال مطرح و بزرگ بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و همچنین بیت کوین کش را تحت پوشش قرار داد اما بعد از آن ارزهای دیجیتال ریپل، استلار و بت را که توسط عرضه کننده های خود پشتوانه معتبری داشتند، به لیست ارزهایی که از آن پشتیبانی می کند اضافه شد. این صرافی از ارزهای دیجیتال شاخص برای تضمین سود کاربران خود، بهره می برد.

کاربران در این صرافی می توانند عملیات پرداختی و برداشتی خود را از طریق شیوه های مختلفی از جمله پی پال، دبیت کارت(debit card)، پرداخت از طریق کارت و کردیت کارت(credit card) انجام دهند.

صرافی کوین بیس به دلیل ذخیره سازی آفلاین اطلاعات مربوط به دارایی های کاربران در دیتابیس، امنیت بالایی دارد، همچنین در این صرافی ذخیره سازی تنها یک درصد از دارایی های کاربران به صورت آنلاین صورت می گیرد.

بنابراین در این صرافی احتمال دزدی، کلاهبرداری و سو استفاده بسیار کم است. در این صرافی تمامی ارزهای دیجیتال دارای بیمه هستند و دارایی های که به سرقت رفته اند در صورتی که این صرافی مسئول آن باشد، به صورت کامل به دارندگان بازگردانده می شود. هدف این صرافی، جلب رضایت کامل کاربران خود می باشد.

معایب صرافی کوین بیس

هزینه ی کارمزدها در صرافی کوین بیس بسیار بالا می باشد.

این صرافی در همه ی کشورها در دسترس نیست.

به اشتراک گذاری اطلاعات کاربران با مقامات مالیاتی

پشتیبانی ضعیف

محدودیت در تراکنش ها

معرفی صرافی اف تی اکس FTX

معایب و مزایای بهترین صرافی های ارز دیجیتال

صرافی FTX پس از بایننس و کوین‌بیس، سومین صرافی بزرگ ارز دیجیتال در جهان است. پس از اجباری شدن احراز هویت در صرافی بایننس، بسیاری از تریدرهای ایرانی به دنبال جایگزین صرافی بایننس افتاده که یکی از راه‌های جایگزین، استفاده از صرافی اف تی اکس است.

اولین نکته‌ای که در مورد صرافی FTX مورد توجه قرار می‌گیرد، تیم مدیریتی آن است. بنیانگذار این  صرافی Sam Bankman –Fried (سم بنکمن فرید) فارغ‌التحصیل در رشته فیزیک دانشگاه MIT است که سوابق درخشانی در بازارهای مالی داشته و هم‌بنیانگذار شرکت Alameda، شرکت بزرگ سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارزها، است. در کنار سن بکمن، تیم مدیریتی بسیار خلاقی این صرافی را اداره می‌کند که بیشتر آن‌ها پیش از این در شرکت‌های نام آشنا و مطرح گوگل، فیسبوک و سایر غول‌های سیلیکون ولی کسب تجربه کرده‌اند.

صرافی FTX در مجموع سه سطح برای احراز هویت کاربران خود تعریف کرده است. Level ۱، Level ۰ و  Level ۲. در ادامه ویژگی هر یک را معرفی خواهیم کرد:

سطح صفر

این سطح نیازی به احراز هویت نداشته و افراد صرفا با وارد کردن ایمیل و کشور محل سکونت خود می‌توانند از آن استفاده کنند. کاربران سطح صفر در صرافی FTX عملا قادر به انجام کاری نیستند. کاربران سطح صفر اجازه ارسال رمز ارز، برداشت و ترید آن در این صرافی را ندارند. این سطح صرفا برای آشنایی با بخش‌های مختلف صرافی اف تی اکس بوده و هیچ استفاده‌ای برای کاربران ندارد.

سطح یک

برای دستیابی به حساب کاربری سطح یک، کاربران باید ایمیل، تلفن همراه و محل سکونت خود را اعلام کنند. برداشت روزانه ۲۰۰۰ دلار، سقف تعیین شده برای کاربران این سطح است.شما برای احراز هویت در این سطح حتما باید تلفن همراه خود را وارد و SMS ارسال شده را در سایت وارد کنید. وجود همین مورد باعث شده تا صرافی FTX برای کاربران ایرانی گزینه‌ مناسبی نباشد.

سطح دو

در این سطح افراد هیچ محدودیتی برای فعالیت در صرافی FTX نخواهند داشت و برای دستیبابی به آن باید آدرس و تلفن همراه، پاسپورت و همچنین تصویر کاربر به سایت ارائه شود. معایب و مزایای بهترین صرافی های ارز دیجیتال

کارمزد معاملات

کارمزد انجام معاملات اسپات و فیوچرز در صرافی FTX براساس حجم معاملات ماهانه متغیر است. اما به طور کلی در بالاترین حد، کارمزد ترید در این صرافی برای سفارش‌های میکر ۰.۰۲ درصد و برای سفارش‌های تیکر ۰.۰۷ درصد تعریف شده است.همچنین برای تریدرهایی که حجم معاملات ماهانه آن‌ها بالاتر از ۲۵ میلیون دلار باشد، کارمزد میکر صفر و تیکر ۰.۰۵ درصد تعریف شده است. همچنین این صرافی برای هولدرهای FTT شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته که تا ۶۰ درصد تخفیف در کارمزد معاملات آن‌ها در نظر گرفته شده است.

آیا کاربران ایرانی می‌توانند از این صرافی FTX استفاده کنند؟

برای یافتن پاسخ این سوال، باید قوانین و سیاست‌های داخلی صرافی FTX را مطالعه کنیم. این صرافی در قوانین خود صراحتا نام کشور ایران را در دسته کشورهای ممنوعه قرار داده است.

معرفی صرافی کراکن (kraken)

معایب و مزایای بهترین صرافی های ارز دیجیتال

در تاریخ ۲۸ جولای سال ۲۰۱۱ آقای جسی پاول (Jesse Powell) در سانفرانسیسکو آمریکا، صرافی ارز دیجیتال کراکن را تاسیس کرد. سپس بعد از ۲ سال آزمایش و توسعه زیرساخت ها، سرانجام صرافی کراکن در سال ۲۰۱۳ شروع به خدمات دهی به کاربران کرد.

این صرافی در ابتدای کار، تنها از ۳ ارز بیت کوین، لایت کوین و یورو پشتیبانی می‌کرد. اما در حال حاضر بیشتر ارز ها و دارایی های دیجیتال محبوب در دنیا و همچنین انواع معاملات پیشرفته مانند معاملات مارجین به خدمات کراکن اضافه شده اند.

صرافی Kraken بر اساس رتبه بندی سایت معتبر Coinmarketcap، بعد از بایننس، کوین بیس  در جایگاه 4 محبوبترین صرافی های ارز دیجیتال قرار گرفته است. این رتبه ها بر اساس میزان ترافیک، نقدینگی و حجم معاملات مشخص می‌شوند.

همانند دیگر بسترهای معاملاتی ارز دیجیتال در دنیا، کراکن نیز دارای مزایا و معایبی برای کاربران می باشد که در ادامه برخی از آنها را ادامه آورده ایم.

مزایای صرافی Kraken

داشتن نرم افزار موبایل برای سیستم عامل های Android و iOS

امنیت بالا ایجاد اعتماد در کاربران

دریافت کمیسیون و کارمزد کم

سیستم شناسایی ۲ مرحله ای برای افزایش امنیت حساب

پشتیبانی از تعداد قابل قبولی از ارزهای فیات

سقف بالای محدودیت معامله

معایب صرافی کراکن

معمولا به دلیل پیچیدگی های کار با این صرافی عده ای آن را مناسب معامله گران تازه وارد نمی‌دانند

روند تایید هویت برای حساب های متوسط و پیشرفته در آن آهسته است

گاهی در ریزش ها و افزایش های شدید به دلیل حجم معاملات، سرعت وبسایت کند می‌شود

کاربران ایرانی را تحریم کرده است

برای استفاده از صرافی کراکن در ایران باید دارای IP ثابت باشید.معایب و مزایای بهترین صرافی های ارز دیجیتال

صرافی کراکن از معامله گران چه کشورهایی پشتیبانی می کند؟

تمامی ساکنان کشور آمریکا، از جمله ایالت‌های نیویورک و واشنگتن، می توانند از خدمات صرافی کراکن استفاده کنند. مشتریان بین المللی نیز می توانند به جمع کاربران صرافی کراکن بپیوندند اما محدودیت هایی در کشورهای مختلف وجود دارد. به عنوان مثال ساکنان کشورهای افغانستان، کوبا، ایران، عراق، ژاپن، کره شمالی و تاجیکستان نمی توانند در صرافی کراکن فعالیت کنند.

همچنین شایان ذکر است که معامله گران ژاپنی نیز نمی توانند از خدمات صرافی کراکن بهره مند شوند؛ چرا که معاملات دارایی های دیجیتال در ژاپن زیر نظر دولت انجام می شود و صرافی ها باید برای کسب اجازه فعالیت در این کشور، فرایند حسابرسی را در ژاپن طی کنند.

کارمزدها

صرافی Kraken دارای سیستم تعیین کارمزد پیچیده ای است، اما برای معامله گران بسیار مناسب است. همچنین دارای برخی از کمترین کارمزد های برداشت از حساب در جهان صرافی های ارز دیجیتال است.

معرفی صرافی کوکوین kucoin

معایب و مزایای بهترین صرافی های ارز دیجیتال

کوکوین در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد و از آن سال تا کنون توانسته است پرقدرت به راه خود ادامه دهد و سرپا باشد. صرافی کوکوین به دلیل قابلیت فروش و تبادل بیش از ۲۰۰ نوع ارز دیجیتال، نظر بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده و یک بستر مناسب برای خرید انواع ارز‌های معروف و کمتر شناخته شده می‌باشد. این صرافی در کشور سیشل در قاره افریقا قرار دارد.

جالب است بدانید که صرافی کوکوین دارای بیش از ۶ میلیون کاربر از ۲۰۰ کشور مختلف جهان است. این میزان کاربر فعال برای یک صرافی آنلاین میزان بسیار قابل توجهی است ک می‌توان اینگونه استنباط کرد که سرعت و کیفیت خدمات‌رسانی در سطح بسیار بالایی به کاربران ارائه می‌شود‌. رتبه این صرافی در سایت کوین مارکت کپ در حال حاضر 5 است که نسبت به ماه گذشته پیشرفت خوبی کرده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص صرافی کوکوین عدم نیاز به vpn برای ورود است. اگرچه اکثر صرافی‌های معروف مانند بایننس نیازمند وجود وی پی ان برای ورود به پنل کاربری هستند، ولی کوکوین این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که بدون نیاز به وی پی ان بدون مواجه شدن با مشکلات قطع و وصلی سرور بتوانند به راحتی معاملات خود را انجام دهند.

از دیگر مزایای کوکوین میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

کارمزد کم

این صرافی کارمـزد کمـی را در قبـل انجـام معامـلات دریافت می کند. که حدود ۰.۲٪ است. اگر میخواهید این مقدار نصف شود، میتوانید با لینک معرفی‌ازطرف‌من ثبت‌نام کنید. اینجا کلیک کنید و حساب کاربری جدید بسازید.

خدمات پشتیبانی عالی

این صرافی از یک سیستم پشتیبان عالی برخوردار است که می توانید از طریق وب سایت، ایمیـل و سایر کانال ها به صورت شبانه روزی با آن در ارتباط باشید.

امنیت دارایی ها

كوكويـن اقدامات امنیتـی بسیاری را لحاظ کرده که از جمله آنها می تـوان بـه احـراز هویت چند عاملی اشاره نمود. این صرافی بر اساس استانداردهای دقیق امنیتی بر عملیات ها نظارت می کند.

پلتفرم و رابط کاربری ساده

طراحی عالی و بستر تجاری قوی، تجارت را برای همه همه آسان و لذت بخش می کند.

معایب صرافی کوکوین

حجم معاملات پایین‌تر نسبت به بایننس

عدم امکان سپرده گذاری با ارز فیات (که در کشور ایران فعال نیست)

صرافی هیوبی Huobi Global

سایت مثبت دات نت

صرافی هیوبی گلوبال یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال در چین می باشد. این پلتفرم دارای معماری توزیع شده است که برای محافظت در برابر حملات DDoS و سایر تهدیدات احتمالی ساخته شده است. صرافی هیوبی گلوبال برای سیستم عامل های اندروید و IOS نیز در دسترس می باشد. این صرافی اعلام می دارد که برای ارائه خدمات تجاری و مدیریت دارایی دیجیتال امن و قابل اعتماد به کاربران جهانی اختصاص داده شده است.

صرافی هیوبی گلوبال یک صرافی آنلاین ارز رمزنگاری شده است که هم از طریق رایانه و هم از طریق دستگاه های تلفن همراه در دسترس است. این صرافی در سال 2013 توسط گروه هیوبی Huobi تاسیس شد و به یکی از مشهورترین صرافی های رمزنگاری جهان تبدیل شد.

مدیرعامل صرافی هیوبی لئون لی Leon Li است که از سال 2019 در این سمت مشغول به کار است. این صرافی همچنین در هنگ کنگ، کره جنوبی، ایالات متحده و ژاپن دفتر دارد. صرافی هیوبی دارای بیش از 1 میلیارد دارایی مختلف است که در 130 کشور جهان در دسترس است. شما می توانید با استفاده از این صرافی به انجام معاملات خود بپردازید.

مزایا:

این صرافی سرویسی بنام Huobi Security Reserve دارد که بعنوان پشتوانه دیجیتالی است. این صرافی 20000 بیت کوین ذخیره کرده که اگر زمانی مورد حمله هکرها قرار گرفت بتواند سرمایه کاربران را برگشت دهد.

ارزهای پشتیبانی شده توسط این صرافی بسیار زیاد است که چیزی بیشتر از 420 ارز می باشد.

انجام ثبت نام و احراز هویت در این صرافی راحت و آسان است. نسبت به سایر صرافی ها روند ثبت نام راحت تری دارد.

رابط کاربری ساده و راحتی دارد و افراد مبتدی هم می توانند از آن استفاده کنند.

حجم معاملات در این صرافی زیاد است یعنی سرعت نقدشوندگی سرمایه دیجیتالی شما در این صرافی بالا است.

این صرافی دارای یک ارز دیجیتال بنام Huobi Token است. این کوین خود دارای ارزش قابل قبولی است به همین دلیل باعث تقویت پشتوانه صرافی می شود. همچنین از این توکن می توان به عنوان کارمزد معامله هم استفاده کرد.

استفاده از فیات برای ترید بیت کوین اتریوم و ریپل از دیگز مزایای این صرافی به شمار می رود.

معایب:

از استیبل کوین های زیادی پشتیبانی نمی کند. تنها استیبل کوینی را که پوشش می دهد تتر است.

کارمزد صرافی هیوبی

در صرافی هیوبی کارمزد 0.2% برای خدماتی که ارائه می دهد در نظر گرفته شده است. این مقدار کارمزد در مقابل صرافی بایننس بسیار زیاد می باشد. در صورتی که کاربران از رمز ارز هیوبی توکن که توکن ارائه شده صرافی می باشد استفاده کنند، می توانند تخفیفاتی را دریافت نمایند. در این صرافی میزان کارمزد ترید 0.20% برای Maker و 0.20% برای Taker می باشد.معایب و مزایای بهترین صرافی های ارز دیجیتال

صرافی گیت. آی او (gate.io)

گیت

صرافی Gate.io یکی از اولین صرافی‌های کریپتو به کریپتوی چینی در صنعت رمزارزها است. در واقع این پلتفرم در سال 2017 دوباره راه‌اندازی شد. در حال حاضر، این صرافی ارتباطی با کشور چین ندارد؛ چراکه مقر خود را به آمریکا و ایالت ویرجینیا تغییر داده است. گفته می‌شود که این پلتفرم بدون مجوز، بخشی از شرکت Gate Technology است.

صرافی Gate.io یک شرکت تابعه از Gate Technology, Inc است. تریدرها می‌توانند هم از نسخه دسکتاپ (ویندوز و مک) و هم از نسخه موبایل استفاده کنند که نسخه موبایل برای IOS و اندروید موجود است. بر طبق داده‌های وبسایت Coinmarketcap این صرافی در حال حاضر از لحاظ حجم در رتبه ۱۸ قرار دارد. در حال حاضر در این صرافی سه بازار تتر (USDT)، بیت کوین و اتر موجود است. همه رمز ارزهای دیگر در برابر یکی از این سه بازار ترید می‌شوند.

این صرافی به کاربرانی که از کشورهای عراق، ایران، اتیوپی، کره، سوریه، کوبا، اوگاندا، یمن، ژاپن، کانادا و آمریکا باشند، اجازه فعالیت نمی‌دهد. 

کارمزد ترید در Gate.io

در صرافی Gate.io کارمزدها کاملا ساده و واضح هستند. در حال حاضر فی واریزی صفر است. کارمزد ترید برای همه جفت ارزهای دیجیتال نسبت به سطح کاربری آنها، بین ۰.۲ درصد تا ۰.۰۶ درصد متغیر است. غیر از این، تنها کارمزد دیگری که باقی می‌ماند، برای برداشت‌هاست. این کارمزدها نیز بر طبق جفت ارز ترید شده متفاوت هستند.

پشتیبانی مشتریان

سطح معقولی از سرویس مشتری برای کاربران موجود است. زمانی که وارد شدید، می‌توانید با عضو پشتیبان گفتگوی زنده داشته باشید و یا یک تیکت برای پشتیبانی ارسال کنید. پشتیبانی مشتریان آنها گسترده است و صفحه سوالات متدوال آنها (FAQ) جامع است.

مزایای صرافی Gate.io

ارائه انواع رمزارزها با حدود 400 بازار متنوع

عدم دریافت کارمزد واریز و برداشت و دریافت کارمزد ناچیز 0.2 درصدی برای هر معامله

امکانات و ابزار معاملاتی مختلف از جمله ضریب اهرم 10 برابری برای معاملات مارجین

ارائه پلتفرم IEO که یکی از بهترین بسترهای معامله رمزارزهای جدید است

اپلیکیشن موبایلی قدرتمند و کارآمد

امکانات امنیتی متنوع برای محافظت از سرمایه و اطلاعات کاربر

معایب صرافی Gate.io

عدم امکان واریز ارز فیات

نداشتن مجوز و یک شرکت معتبر برای پشتیبانی از این صرافی

عدم شفافیت تیم توسعه‌دهنده و سابقه هک و نفوذ به سیستم

پیچیدگی رابط کاربری و مناسب نبودن آن برای کاربران مبتدی

سخن آخر!

اکثر صرافی های خارجی به علت وجود تحریم ها اجازه استفاده کاربران ایرانی از را نمیدهند و همچنین احراز هویت نیز برای ایرانی ها ممکن نمی باشد. پس حتما برای استفاده از امکانات این صرافی ها حتما با آی پی ثابت کشور هایی که تحریم نیستند وارد شوید و مسئولیت ریسک به عهده خود شما میباشد. معایب و مزایای بهترین صرافی های ارز دیجیتال

امیدواریم این مطالب مفید بوده باشد.

برترین صرافی های ارزدیجیتال ایران بهترین کیف پول ارز دیجیتال معرفی

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *