افشین آذریپلی لیست

پلی لیست آهنگ های افشین آذری

پلی لیست آهنگ های افشین آذری ، دانلود آهنگهای افشین آذری یکجا

پلی لیست آهنگ های افشین آذری

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای افشین آذری آمده است. در ادامه مطلب لیست اهنگها و بیوگرافی مختصر این خواننده محبوب برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

 

لیست پخش آهنگهای افشین آذری:

قلب اوی

عشق اهلی

حضرت عشق

شمال یولوندا

عطر تنت

پلی لیست آهنگ های افشین آذری ، دانلود آهنگهای افشین آذری یکجا

یاغیش

دیوانه

جان جان

مست میشم

یاخجی کی وارسان

بیوگرافی افشین آذری

افشین آذری متولد 13 آبان 1364 در تبریز، خواننده است فارغ التحصیل هنرستان موسیقی و لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره تهران است، پسر مرحوم احد آذری و برادر زاده حسین آذری از بزرگان موسیقی آذربایجان می باشد.از 3 سالگی به صورت عملی پیش پدر و از 7 سالگی به صورت علمی همچنان پیش پدر و استاد زاون ارمنی آموختن ویولن را شروع کرد.

آقای آذری اولین آلبوم خود را در سال 1389 روانه بازار کرد این آلبوم در زمان خود سرو صدای زیادی کرد و به قول معروف ترکوند، سپس یک همخوان خانم بنام نسیم را آموزش داد تا تا با همکاری او دومین و سومین آلبوم را نیز منتشر کرد.به دلیل توانایی بالای صدای نسیم در حین همکاری تصمیم به تهیه یک آلبوم با ایشون گرفتیم و این شد که اولین آلبوم رسمی رو بنام نفس به بازار ارائه کردیم.

این خواننده جوان در کنار آواز بی نظیر خود بجز ویلن که تبهر خاصی دارد در نواختن سازهای دیگری مانند؛ پیانو، قارمون، گیتار، سازهای ضربی و … هم مهارت دارد.افشین آذری آهنگساز و تنظیم کننده ماهری هم می باشد که در واقع از مرحوم پدرش به ارث برده‌ است. و تاکنون برای خوانندگان زیادی آلبوم جمع کرده‌ است او درباره این استعداد نوزاندگی می گوید : موسیقی باید تو خون یه آهنگساز، تنظیم کننده و یا نوازنده باشد تا بتواند در جمع چند هنرمند حرفی برای گفتن داشته باشد موزیسین باید با تئوری موسیقی آشنا باشد و در کنار نواختن پیانو که ساز عمومی هست باید بعنوان یک نوازنده ساز اختصاصی خود را هم داشته باشد.

همه اهنگهای افشین آذری پلی لیست اهنگهای اشوان

 

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *