پلی لیستحمید عسگری

پلی لیست همه آهنگ های حمید عسگری

پلی لیست همه آهنگ های حمید عسگری ، دانلود یکجا همه آهنگ های حمید عسگری

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگهای حمید عسگری آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های حمید عسگری به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است. در پلی لیست همه آهنگ های حمید عسگری شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های حمید عسگری

 

لیست اهنگهای حمید عسگری :

 

طعنه

کی عوض شده

قمار

پرونده

حلالم کن

رفت دلم

گذشته

مرفین

هزار درجه

چشم سیاه

دانلود یکجا همه آهنگ های حمید عسگری

بیوگرافی حمید عسگری

حمید عسکری خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان ۲۰ مهرماه سال ۱۳۵۷ در آبادان متولد شد. این خواننده پاپ تحصیلاتش را در زمینه مدیریت صنعتی ادامه داد و تا مقطع کارشناسی پیش رفت و به دلیل علاقه ای که به موسیقی داشت در همان دوران دانشجویی به سمت موسیقی رفت.

این خواننده پاپ زندگی عاشقانه ای در کنار همسرش دارد و آهنگ خواهش که میکنم از آلبوم از عشق را به همسرش تقدیم کرده است. حمید عسکری بهمن ماه سال ۸۵ اولین آلبوم رسمی خود را با نام کما روانه بازار موسیقی کرد و با استقبال بی نظیری از سوی مردم مواجه شد و عنوان پرفروش ترین آلبوم سال را از آن خود کرد.

حمید عسکری قبل از انتشار رسمی این آلبوم، دو آلبوم دیگر به نام های پرنده و دلبریده را هم منتشر کرده بود اما کما اولین آلبوم رسمی او محسوب میشود.

پلی لیست همه آهنگ های حامد همایون همه آهنگهای حمید عسگری

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *