پلی لیستمرتضی پاشایی

پلی لیست همه آهنگ های مرتضی اشرفی

پلی لیست همه آهنگ های مرتضی اشرفی ، دانلود آرشیو همه آهنگ های مرتضی اشرفی

در این پست از سایت مثبت پلی لیست آهنگ های مرتضی اشرفی آمده است. در ادامه مطلب لیست پخش آهنگ های مرتضی اشرفی به همراه بیوگرافی این خواننده برای شما کاربران عزیز ارائه شده است.

در پلی لیست همه اهنگهای مرتضی اشرفی شما میتوانید قبل از دانلود آهنگ به صورت آنلاین گوش داده و سپس به صورت مستقیم با کیفیت خوب و یکجا دانلود کنید.

پلی لیست همه آهنگ های مرتضی اشرفی

بیوگرافی مرتضی اشرفی:

مرتضی اشرفی خواننده پاپ کشورمان در ایران متولد شده است وی سابقه چندین سال خوانندگی دارد و غیر از فعالیت کاری خود به خوانندگی هم میپردازد. آهنگ اشک مرتضی اشرفی و مهدی معظم و مجید مکس توانست جز یکی از بیشترین دانلود های آهنگ را در سایت موسیقی رادیو جوان توانست داشته باشد و خیلی زود جوانان و طرفداران خود را پیدا کند.

سبک کاری مرتضی اشرفی پاپ است و بیشتر آهنگ های با سبک ریتم جدید و غمگین و همچنین عاشقانه است. هنوز اطلاعات دقیق و خبری از سن واقعی مرتضی اشرفی توسط خودش در هیچ رسانه ای منتشر نشده است. همچنین خبر نامزدی و ازدواج وسط خودش در هیچ رسانه ای منتشر نشده است.

لیست آهنگ های مرتضی اشرفی :

چرا بیخودی دل ببندم
دپرس

گریه کردم
خودمونیم
دپرس
فقط تو میتونی
خونت آباد
مریضتم
دارم واست
هنوزم دوست دارم
وای از تو
تو حق داری
جونم
نوبت منه
اوومدی که چی شه
مار گزیده
دروغ
عینک آفتابی
منه بی تو
تو بارونی
مجنون
سلام عشقم
اشک
جذاب
عزیزم
باشه
حیف

دانلود آرشیو همه آهنگ های مرتضی اشرفی

پلی لیست همه آهنگ های محمد لطفی همه آهنگ های مرتضی اشرفی

 

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *