آهنگ انگلیسیپلی لیست اهنگ خارجیشاون مندز

شاون مندز پلی لیست همه آهنگ

شاون مندز پلی لیست همه آهنگ ، مجموعه پخش جدیدترین وقدیمی ترین آهنگ های شاون مندز

در این قسمت از سایت مثبت همه آهنگ های شاون مندز برای شما آماده شده است. در این لیست پخش جدیدترین وقدیمی ترین آهنگ های  شاون مندز را گرد آوری کرده ایم که یکی از جدیدترین پلی لیست های این خواننده معروف میباشد.

شاون مندز پلی لیست همه آهنگ

بیوگرافی شاون مندز :

شان پیتر رائول مندز (/ mɛndɛz /؛ زادروز ۸ اوت ۱۹۹۸) خواننده، ترانه‌سرا و مدل کانادایی است. او در سال ۲۰۱۳، با ارسال کاورهای آهنگ در نرم‌افزارهای اشتراک گذاری ویدئو مثل واین، دنبال کنندگانی رابه دست آورد. در سال بعد او توجه هنرمند اندرو گترلر و استودیو آیلند رکوردز آر اند بی زیگی چارتون را جلب کرد، که منجر به امضای قرارداد با این استودیو شد. او از آن زمان سه آلبوم استودیویی منتشر کرده‌است و سه تور جهانی را به نمایش گذاشته و چند نامزدی و جایزه دریافت کرده‌است.

مندز کار خود را در سال۲۰۱۴ آغاز کرد و نخستین آلبوم استودیو ایش را در سال ۲۰۱۵ به نام دست نوشته منتشرکرد؛ که تک آهنگ «کوک» به شماره یک در انگلستان و ۱۰ کشور برتر در ایالات متحده و کانادا رسید. او سپس دومین آلبوم استودیویی خود به نام روشن کن را منتشر کرد که تک آهنگ‌های آن به نام ”با تو بهتر رفتار کنم” و ”هیچ چیزی نیست که مرا عقب نگه دارد”در چندین کشور به ۱۰ امتیاز رسید. آلبوم استودیویی سوم خودش (۲۰۱۸) با تک آهنگ «در خون من» منتشر کرد.

هر سه آلبوم کار خود را در بالای جدول بیلبورد ۲۰۰ایالات متحده آغاز کردند. اولین آلبوم او، باعث شد که او یکی از پنج هنرمند باشد که تا قبل از ۱۸ سالگی در شماره اول قرار دارد؛ و سومین آلبوم او باعث شد تا او سومین هنرمند جوانی باشد که سه آلبوم شماره یک دارد. در سال ۲۰۱۷ , مندز اولین هنرمندی شد که سه آهنگ شماره یک در چارت بیلبورد بزرگسال معاصر دارد و در سال ۲۰۱۸، اولین هنرمند شد که قبل از سن ۲۰ سالگی، چهار شماره یک در فهرست آهنگ‌های پاپ بزرگسالان را به دست آورده‌است.

مندز داری سه تور کنسرت است:”عنوان شان”,”تور جهانی شان مندز”و ” تور جهانی روشن کن”.

زین مالک پلی لیست همه آهنگ ها

Ramin Ashlaqi

رامین در زبان انگلیسی کارشناسی ارشد دارد ، علاقه زیادی به دنیای اینترنت و نوشتن در این فضا دارد ، دوست دارد بیاموزد و آموخته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *